Հայտարարություն
Քաղաքացիական լրագրության ուսուցում` սոցիալական մեդիայի գործիքներով
Գյումրի Ինֆոտունը հրավիրում է մասնակցելու հանրային լրագրության դասընթացի ակտիվ երիտասարդների, ովքեր անտարբեր չեն ու պատրաստ են գրել հետաքրքիր հոդվածներ շրջապատում կատարվող երևույթների մասին և ցանկություն ունեն բլոգինգի միջոցով զբաղվելու քաղաքացիական լրագրությամբ:
Դասընթացն
անց է կացվելու տասը մասնակցի համար, ընդհանուր տևողությունը հինգ ամիս,
ամսեկան երկու պարապմունք: Պարապմունքները վարելու են ոլորտին քաջատեղյակ
մասնագետներ:
Դասընթացի
ժամանակ ակնկալվում է, որ մասնակիցները պետք է քաղաքացիական լրագրությամբ
զբաղվեն, այդ պատճառով յուրաքանչյուր դասի մի մասը կհատկացվի բլոգերների
պատմությունների անհատական քննարկմանը: Վերջին
երկու ամիսների ընթացքում նրանց հանձնարարվում է նյութեր պատրաստել իրենց
համայնքում առկա խնդիրների մասին արդեն որպես լրագրողներ, այդ թվում
բնապահպանական: Բլոգինգ ուսուցանվում է worpress բլոգային պլատֆորմի հիման վրա:
Եթե հետաքրքրեց Ձեզ, մինչև նոյեմբերի 25-ը, ժամը 18:00-ն գրեք մեզ gyumriinfotun@gmail.com էլ. հասցեով` նշելով ձեր ներգրավվելու ցանկության մասին և թողնելով հեռախոսահամար:
Դաս 1-ին
-
Ներկայացնել «ԻնֆոԳյուղը», նպատակները, պարզել երկկողմանի ակնկալիքները
-
Պարզել ծրագրում ընդգրկվելու ցանկություն հայտնողների համակարգչային ունակությունները
-
Բացատրել, թե ինչ է քաղաքացիական լրագրությունը և ինչ նշանակություն ունի քաղաքացիական հասարակության զարգացման գործում
-
Ներկայացնել քաղաքացիական լրագրության հիմնական սկզբունքները
-
Մատնանշել քաղաքացիական լրագրության հաջողված օրինակներ հայ իրականությունից
-
Բացատրել, թե ինչ է բլոգը, ինչ դեր ու նշանակություն ունի
-
Յուրաքանչյուրի համար, եթե չունեն`օգնել ստեղծելու էլ. փոստ gmail էլեկտրոնային փոստում, գրանցել Ֆեյսբուքում, եթե նրանք գրանցված չեն
-
Միասին բացել բլոգներ և սովորեցնել բլոգներում գրառում կատարել
Դաս 2-րդ
-
Սովորեցնել Ֆեյսբուքում հղումներ տարածելու և թագելու ձևը
-
Բացատրել նյութի նախընտրելի կառուցվածքը
-
Վերնագրի ընտրություն
-
Քննարկել բլոգերների գրած հաջողված և անհաջող պատմությունների օրինակներ
Դաս 3-րդ
-
Բացատրել լուր գրելու համար անհրաժեշտ 5 W-ները` ինչ, որտեղ, երբ, ինչու, ինչպես և գործնականում կիրառել
-
Բացատրել սոցիալական ցանցերի կարևորությունը քաղաքացիական լրագրության զարգացման գործում
-
Բերել լուր գրելու օրինակներ և տեղում գրել լուրի մի քանի օրինակ
-
Քննարկում
Դաս 4-րդ
-
Ինչ բան է թագը կամ ինչի համար են օգտագործվում բանալի բառերը
-
Google որոնողական համակարգից օգտվելու մի քանի տարրական մեթոդներ
-
Լուրերի հիերարխիա` ըստ կարևորության
-
Քննարկում
Դաս 5-րդ
-
Սովորեցնել
քոմենթել անոնիմ և լոգին եղած, համացանցում կոռեկտ քոմենթելու և
ընդհանրապես համացանցում «խաղաղ գոյակցելու» էթիկայի տարրական կանոններ
-
Նյութի աղբյուրներ, ինչու են կարևոր երկու և ավելի աղբյուրների առկայությունը
-
Խաղ վերոնշյալի վերաբերյալ
-
Նկարի և վիդեո նյութի ներբեռնում բլոգում
-
Քննարկում
Դաս 6-րդ
-
Օպերատիվություն և դրա նշանակությունը
-
Էթիկա, հիմնական սկզբունքներ, էթիկական երկընտրանքներ, հեղինակային իրավունք
-
Ինչպես են բլոգի գրառման մեջ տեղադրում ակտիվ հղումներ, իսկ սխալվելու դեպքում` հանում հղումները
-
Ֆոտո դասընթաց, առաջին հանդիպում
-
Քննարկումներ
Դաս 7-րդ
-
Հարցազրույց, ինչպես նախապատրաստվել և անցկացնել
-
Բաց և փակ հարցեր
-
Ֆոտո դասընթաց, երկրորդ հանդիպում
-
Քննարկում
Դաս 8-րդ
-
Նկարագրություն, ակնարկ
-
Խաղ` նկարագրության վերաբերյալ
-
Յութուբ, Պիկասա գրանցում
-
Վիդեո հմտություններ
-
Քննարկում
Դաս 9-րդ
-
Վիդեո դասըթնաց
-
Յութուբ պրոֆիլի հմտություններ
-
Քննարկում
Դաս 10-րդ
-
Ռեպորտաժ, ականատեսի «վկայություն»
-
Օբյեկտիվություն, ճշգրտություն, անաչառություն
-
Քննարկում
«Լրատվության այլընտրանքային ռեսուրսներ» քառամյա
ծրագրի նպատակն է Հայաստանում առավել հասանելի դարձնել անկողմնակալ և
բազմակարծիք լրատվությունը ավանդական և այլնտրանքային միջոցներով՝
ժամանակակից տեխնոլոգիաների կիրառմամբ։ Ծրագիրը համատեղ իրականացնում են
Եվրասիա համագործակցություն հիմնադրամը, Ինտերնյուս Նեթուորքը (ԱՄՆ),
Երևանի մամուլի ակումբը և մամուլի աջակցության «Ինտերնյուս» ՀԿ-ն` ԱՄՆ
Միջազգային զարգացման գործակալության (ԱՄՆ ՄԶԳ) աջակցությամբ:
Քաղաքացիական լրագրության ուսուցում` սոցիալական մեդիայի գործիքներով
Գյումրի Ինֆոտունը հրավիրում է մասնակցելու հանրային լրագրության դասընթացի ակտիվ երիտասարդների, ովքեր անտարբեր չեն ու պատրաստ են գրել հետաքրքիր հոդվածներ շրջապատում կատարվող երևույթների մասին և ցանկություն ունեն բլոգինգի միջոցով զբաղվելու քաղաքացիական լրագրությամբ:
Դասընթացն
անց է կացվելու տասը մասնակցի համար, ընդհանուր տևողությունը հինգ ամիս,
ամսեկան երկու պարապմունք: Պարապմունքները վարելու են ոլորտին քաջատեղյակ
մասնագետներ:
Դասընթացի
ժամանակ ակնկալվում է, որ մասնակիցները պետք է քաղաքացիական լրագրությամբ
զբաղվեն, այդ պատճառով յուրաքանչյուր դասի մի մասը կհատկացվի բլոգերների
պատմությունների անհատական քննարկմանը: Վերջին
երկու ամիսների ընթացքում նրանց հանձնարարվում է նյութեր պատրաստել իրենց
համայնքում առկա խնդիրների մասին արդեն որպես լրագրողներ, այդ թվում
բնապահպանական: Բլոգինգ ուսուցանվում է worpress բլոգային պլատֆորմի հիման վրա:
Եթե հետաքրքրեց Ձեզ, մինչև նոյեմբերի 25-ը, ժամը 18:00-ն գրեք մեզ gyumriinfotun@gmail.com էլ. հասցեով` նշելով ձեր ներգրավվելու ցանկության մասին և թողնելով հեռախոսահամար:
Դաս 1-ին
- Ներկայացնել «ԻնֆոԳյուղը», նպատակները, պարզել երկկողմանի ակնկալիքները
- Պարզել ծրագրում ընդգրկվելու ցանկություն հայտնողների համակարգչային ունակությունները
- Բացատրել, թե ինչ է քաղաքացիական լրագրությունը և ինչ նշանակություն ունի քաղաքացիական հասարակության զարգացման գործում
- Ներկայացնել քաղաքացիական լրագրության հիմնական սկզբունքները
- Մատնանշել քաղաքացիական լրագրության հաջողված օրինակներ հայ իրականությունից
- Բացատրել, թե ինչ է բլոգը, ինչ դեր ու նշանակություն ունի
- Յուրաքանչյուրի համար, եթե չունեն`օգնել ստեղծելու էլ. փոստ gmail էլեկտրոնային փոստում, գրանցել Ֆեյսբուքում, եթե նրանք գրանցված չեն
- Միասին բացել բլոգներ և սովորեցնել բլոգներում գրառում կատարել
Դաս 2-րդ
- Սովորեցնել Ֆեյսբուքում հղումներ տարածելու և թագելու ձևը
- Բացատրել նյութի նախընտրելի կառուցվածքը
- Վերնագրի ընտրություն
- Քննարկել բլոգերների գրած հաջողված և անհաջող պատմությունների օրինակներ
Դաս 3-րդ
- Բացատրել լուր գրելու համար անհրաժեշտ 5 W-ները` ինչ, որտեղ, երբ, ինչու, ինչպես և գործնականում կիրառել
- Բացատրել սոցիալական ցանցերի կարևորությունը քաղաքացիական լրագրության զարգացման գործում
- Բերել լուր գրելու օրինակներ և տեղում գրել լուրի մի քանի օրինակ
- Քննարկում
Դաս 4-րդ
- Ինչ բան է թագը կամ ինչի համար են օգտագործվում բանալի բառերը
- Google որոնողական համակարգից օգտվելու մի քանի տարրական մեթոդներ
- Լուրերի հիերարխիա` ըստ կարևորության
- Քննարկում
Դաս 5-րդ
- Սովորեցնել քոմենթել անոնիմ և լոգին եղած, համացանցում կոռեկտ քոմենթելու և ընդհանրապես համացանցում «խաղաղ գոյակցելու» էթիկայի տարրական կանոններ
- Նյութի աղբյուրներ, ինչու են կարևոր երկու և ավելի աղբյուրների առկայությունը
- Խաղ վերոնշյալի վերաբերյալ
- Նկարի և վիդեո նյութի ներբեռնում բլոգում
- Քննարկում
Դաս 6-րդ
- Օպերատիվություն և դրա նշանակությունը
- Էթիկա, հիմնական սկզբունքներ, էթիկական երկընտրանքներ, հեղինակային իրավունք
- Ինչպես են բլոգի գրառման մեջ տեղադրում ակտիվ հղումներ, իսկ սխալվելու դեպքում` հանում հղումները
- Ֆոտո դասընթաց, առաջին հանդիպում
- Քննարկումներ
Դաս 7-րդ
- Հարցազրույց, ինչպես նախապատրաստվել և անցկացնել
- Բաց և փակ հարցեր
- Ֆոտո դասընթաց, երկրորդ հանդիպում
- Քննարկում
Դաս 8-րդ
- Նկարագրություն, ակնարկ
- Խաղ` նկարագրության վերաբերյալ
- Յութուբ, Պիկասա գրանցում
- Վիդեո հմտություններ
- Քննարկում
Դաս 9-րդ
- Վիդեո դասըթնաց
- Յութուբ պրոֆիլի հմտություններ
- Քննարկում
Դաս 10-րդ
- Ռեպորտաժ, ականատեսի «վկայություն»
- Օբյեկտիվություն, ճշգրտություն, անաչառություն
- Քննարկում«Լրատվության այլընտրանքային ռեսուրսներ» քառամյա ծրագրի նպատակն է Հայաստանում առավել հասանելի դարձնել անկողմնակալ և բազմակարծիք լրատվությունը ավանդական և այլնտրանքային միջոցներով՝ ժամանակակից տեխնոլոգիաների կիրառմամբ։ Ծրագիրը համատեղ իրականացնում են Եվրասիա համագործակցություն հիմնադրամը, Ինտերնյուս Նեթուորքը (ԱՄՆ), Երևանի մամուլի ակումբը և մամուլի աջակցության «Ինտերնյուս» ՀԿ-ն` ԱՄՆ Միջազգային զարգացման գործակալության (ԱՄՆ ՄԶԳ) աջակցությամբ:
Комментариев нет:
Отправить комментарий