суббота

Ինֆոգնացք թե՞ Lifetrain....

Հեղինակ` Լևոն Հարությունյան
Մեկ անմոռանալի օր, որ մեզ պարգևեց Գյումրիի Ինֆոտունը: Այդ օրը նրանք անվանել էին «Ինֆոգնացք»: Համաձայն չեմ այնքանով, որ այդ օրը ես ստացա շատ ինֆորմացիա, սակայն միայն ինֆորմացիան չէր, որ ստիպեց ինձ հասունանալ, դրսևորվել, սիրել, պայքարել, ձգտել, միանալ, ծիծաղել, ապրել....Մեկ օր, 60-ից ավել մասնակիցներ: Նրանցից 90 տոկոսը մեծ էր ինձանից: Նրանք ավելի հասուն էին, գրագետ, խելացի: Ես շանս ունեի շփվելու նրանց հետ, ես շանս ունեի ևս մեկ քայլ կատարել դեպի իմ առաջխաղացում: Սա մի մեծ կյանք էր, փոքր գնացքում: Վստահեցնում եմ շատերը իրենց ամբողջ կյանքում չեն կարողանում գտնել նման կայացած մարդկանց, իսկ ես ձեզ գտա ընդամենը մեկ օրում: Ինֆոգնացքը դա կյանքի գնացքն էր: Այդ կյանքում շատ էր ինֆորմացիան, բայց կար սեր, հավատ, ձգտում, մարդկային փոխհարաբերություններ, պայքար հանուն հաղթանակի, ուժերի լարում, վերջում՝ ծիծաղ, ուրախ մթնոլորտ, չբաժանվելու ցանկություն, հանդիպելու միտումներով հրաժեշտ: Վստահեցնում եմ ամեն մի մասնակից գոնե մեկին կկարոտի այս ընթացքում, իսկ սա մեծ նվաճում է: Շնորհակալություն կազմակերպիչներին, նման հնարավորություն ընձեռելու համար: Lifetrain-ի մասնակիցներ կարոտել եմ ձեզ:

Комментариев нет:

Отправить комментарий