Շոփինգի
համաշխարհային օրը, որը վերջերս է լայն տարածում գտել, նշվում է նոյեմբերի
11-ին։ Այն սիկզբ է առել 2009-ին, երբ «Alibaba Group» ինտերնետ-հարթակը
Չինաստանում իրականացրեց մարքեթինգային քայլ՝ «Շոփինգի համաշխարհային օր» անվամբ,
իր ռեսուրսներում (եւ մասնավորապես AliExpress.com ինտերնետ-խանութում)
անցկացնելով իսպառ վաճառք, որտեղ զեղչերը 50 տոկոսի չափով նորմ էին։ Իսկ «տոնը»
հարմարեցված էր Ամուրիի օրվան, որը Չինաստանում նույնպես նշվում է նոյեմբերի
11-ին։
Կազմակերպիչները
նախատեսել էին, որ այդ իրադարձությունը կդառնա ամենամյա միջոցառում, երբ
առաջարկվող զգալի զեղչը, որի չափից «անհնար է հրաժարվել», օգտատիրոջը դրանով իսկ
կվերածի գնորդի։ Եվ չսխալվեցին, նախաձեռնությանը շատ արագ միացան նաեւ չինական այլ
խոշոր ինտերնետ-հարթակներ։
Комментариев нет:
Отправить комментарий