пятница

Մարդամիջյան կարծիքներ

Մարդամեջյան միջոցառումներն իրենց բնույթով ծարավ սրտին անուշ ջուր են:
Հանուն արդարության նշեմ, որ լավագույն գաղափարները ծնվում են ինչ-որ բանի կարիքից, որն իսկապես անհրաժեշտ է:
Մարդամեջի իրական ազդեցությունը հետո է զգացվելու: Ներկայացված եւ քննարկված 4 գաղափարների չնչին մաս են կազմում այն գաղափարների պաշարի հանրագումարում, որ հնչեցին մասնակիցների շուրթերից:
Հավաքվել էին խելքի դոնորներ՝ բարդ հարցերին ամենապարզ լուծումներ առաջարկելով:
Միջոցառման մեխը մերժված գաղափարներն ու կարծիքներն էին, որոնք հնչեցին ընթացքում, բայց չերեւացին ամփոփիչ ելույթի ժամանակ:
Շնորհակալություն «մերժված գաղափարների» համար, որոնք առանձին մի ողջ Barcamp-ի, @HackathonYAN-ի, PsyCamp-ի եւ հաջորդ մարդամեջերի թեմա են: Ես այս միջոցառման սեւ խաղացողն ու հիշողության գրանցման սեւ արկղն էի: 
Շիրակի բազե


Տպավորություններս սպասածից ավելի լավն էին, ծանոթացանք մի քանի լավ մարդկանց հետ, սովորեցինք, հաղթեց մեր գաղափարը :)
Հայկարամ Դրմեյան

Հատկապես տպավորիչ էր Գրքի միջազգային օրվան նվիրված ակցիան:
Արամ Բահարյան

Հրաշալի տպավորություններ, հիասքանչ նոր ընկերներ, մի խոսքով ամեն ինչ տպավորիչ էր:
                                  Հովհաննես Կիրակոսյան

Կոնկրետ ես շաաատ տպավորված եմ, հաջորդ անգամ ե՞րբ ենք Մարդամեջ ելնելու: 
Շնորհակալություն եմ հայտնում նախաձեռնող խմբին և մեծ հաջողություններ եմ 
մաղթում հաղթողներին:
 Լիլիթ Գյունաշյան

Ամենահետաքրքիր բանը, երբ գնում ես , քեզ թվացող, անհայտության, բայց պարզվում է, որ էնքան էլ վախենալու չի ու նմանատիպ միջոցառման (երևի էսպես ասեմ) մասնակցել ես...Կարելի է ասել երկու հաղթանակ մեկ օրում՝ չսպասված էր ամեն դեպքում...
Թիմերին կցանկանամ բարեհաջող աշխատանքային ընթացք.. 

Հ.Գ. ամենազիլը՝ թերթե արձանին էդքան երազեցի տեսնել՝ ինքն իր ոտքով եկավ մոտս... իսկ ֆլեշմոբը ինքնատիպ էր՝ Մարտիրոսյան + Պետրոսյան:

Սեդա Մարտիրոսյան

Ուրախ եմոր մասնակցել եմ «Մարդամեջ»ին ներկայացված ծրագրերի քննարկման և գնահատման հանձնաժողովի աշխատանքին: Անկողմնակալանմիջական քննարկումէր, առանց որևէ նախատրամադրվածության և պարտադրանքի. ինձ դուր եկավ

Շնորհակալություն ծրագրի կազմակերպիչներին և հաջողություն հաղթողներին:

Սոնյա Սարգսյան

Комментариев нет:

Отправить комментарий